Acte d'inauguració de l'exposició Rehabilitem a la seu de la nova Oficina de Rehabilitació de Terrassa

dimarts
Juny 2022
Data de finalització: dimarts, 14/06/2022 - 13:00

Data:           14 de juny de 2022

Horari:         Taula rodona prèvia: de 09.00 a 10.30 hores

Inauguració exposició: de 11.00 a 13.00 hores

Lloc:            Taula rodona prèvia: Centre Cívic Montserrat Roig - Sala d'Actes (Avinguda de Barcelona, 180. 08222 - Terrassa)

Inauguració exposició: Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. 08222 - Terrassa)

Rehabilitem és una exposició interactiva promoguda per la Diputació de Barcelona i el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB) que vol acostar la cultura de la rehabilitació a la ciutadania.

Després d'inaugurar-se l'exposició el març passat i romandre fins a finals de maig a la seu de Barcelona del CAATEEB, comença ara la itinerància de l'exposició i s'instal·larà a diferents municipis de la demarcació de Barcelona començant per les noves instal·lacions de l'Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. Terrassa).

Amb aquest motiu us convidem a l'acte d'inauguració de la mateixa que tindrà lloc el proper dia 14 de juny.

Com a complement a aquesta exposició hem programat pel mateix dia 14 de juny una taula rodona prèvia sobre els fons europeus Next Generation EU destinats a la rehabilitació energètica d'edificis i habitatges en la que hi participaran per a explicar aquesta convocatòria pública de subvencions i resoldre dubtes sobre la seva tramitació:

• L'Agència de l'Habitatge de Catalunya (AHC).
  • Els col·legis professionals que col·laboren amb l'AHC en aquesta convocatòria: Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona, Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona - Lleida.
  • En representació de les administracions locals: la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Terrassa.

Podeu consultar el programa detallat de tots els actes al document adjunt.

Inscripcions

Per raons d'aforament es prega confirmació d'assistència per correu electrònic a: o.habitatge@diba.cat