T'interessa acollir l'exposició Rehabilitem de la DIBA al teu municipi? T'ho expliquem tot al nostre web

Hem habilitat al nostre lloc web un apartat per a la nostra exposició Rehabilitem.

Rehabilitem és una exposició interactiva i sensorial promoguda per la Diputació de Barcelona i formada per dos panells que té com a objectiu acostar la cultura de la rehabilitació a la ciutadania tot aportant informació d'utilitat, tant per a la ciutadania com per a professionals, del procés d'intervenció de rehabilitació d'edificis i habitatges.

Després d'inaugurar-se l'exposició el març passat i romandre fins a finals de maig a la seu de Barcelona del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB), comença ara la seva itinerància. Des del 14 de juny està instal·lada a la nova Oficina de Rehabilitació de Terrassa (Plaça de Ca n'Anglada, 8-12. Terrassa).

Les entitats locals de la demarcació de Barcelona interessades ja podeu sol·licitar acollir-la al vostre municipi per un termini previst d'estada a cada espai d'un mes.

Trobareu tota la informació d'aquesta exposició així com l'enllaç al formulari de sol·licitud des del web: