Vols acollir l'exposició Rehabilitem de la DIBA al teu municipi? Pots fer la sol·licitud pel nostre web. T'ho expliquem

L'Oficina d'Habitatge de la Diputació de Barcelona va engegar l'any passat l'exposició Rehabilitem amb l'objectiu de fomentar entre la ciutadania la cultura de la rehabilitació d'edificis i habitatges.

Es tracta d'una exposició formada per dos panells de caràcter interactiu i sensorial que expliquen, de forma didàctica, per què rehabilitar, com s'ha de fer o quins ajuts existeixen.

Aquesta exposició és itinerant i ja voltat per onze municipis de la demarcació. Actualment, i fins el 31 de maig, està instal·lada a la seu de les comarques centrals del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (Plaça Bisbe Oliva, 2. Vic).

Les entitats locals de la demarcació de Barcelona interessades ja podeu sol·licitar acollir-la al vostre municipi per un termini previst d'estada a cada espai expositiu d'un mes.

Trobareu tota la informació d'aquesta exposició així com l'enllaç al formulari de sol·licitud des del web: